Woodeys



Veelgestelde vragen

  • Levering

    Voor 16:00 besteld volgende dag in huis.

    Altijd met track & trace

    Levering niet over ( gras, grind, onverharde wegen )

  • Annuleren

    Annulering:

    U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling gemakkelijk annuleren.

    Wanneer u de bestelling heeft gedaan, krijgt u een e-mail met een overzicht van uw bestelling.
    Hierin vindt u o.a. de volgende gegevens;
    – Ordernummer
    – Bedrag
    – Productgegevens

    Als u contact met ons opneemt, via de telefoon of e-mail, kunt u aan ons doorgeven welk product u niet meer zou willen ontvangen of welke niet meer meegeleverd hoeft te worden. Dit dient u 24 uur voor de dag van de levering aan ons door te geven, anders is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.

    Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele terugbetalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort

  • Heb ik als consument Garantie

    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.

  • Welke Betalingsmogelijkheden zijn er

    Online betalen kan via iDeal, PayPal, Mastercard, Visa en Apple Pay. Betalen op factuur is ook mogelijk, de voorwaarden hiervoor vind je in de vraag hieronder.

    Betaling aan de deur of contant is helaas niet mogelijk